(:

Bonjour!
Det känns som att det blir en bra dag idag,
Ska nog iväg o planera nyårsafton med Emma o Sandra.
Det blir bara ett litet kort nlägg idag, o kanske ett till senare ikväll.
Jag var ju iväg med far och bror till min faster i täby igår,
o jag kan ju säga såhär att jag har inte ärvt mitt otroliga lokalsinne av pappa iallafall,
vi åkte omkring i något husområde i 45 minuter o tillslut hittade vi inte ens ut, haha
Men vi kom fram tillslut o då bjöds det på lussebullar, pepparkakor, tårta osv.
Fan, det går inget vidare med mitt nya sunda liv ;) höhö

Men jag ska väl slänga hit den 16e låten,
nu börjar det bli lite tjatigt, kan hända att kalendern var en dålig idé (;

Triad - tänd ett ljus

Utan tvekan den skönaste jullåten, får aldrig nog!

Glömde minneskortet till kameran hemma igår btw,
så det blir inga söta små bilder på småkusinerna (;
Det blir ett bildlöst inlägg idag helt enkelt!
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0