En sång för hemlösa

Heeeidär!
Sitter hemma hos far min och lyssnar på julmusik,
Utanför är det mörkt men här inne har vi ljus tända överallt,
julmust i glaset, paradis asken öppnad och chipsen på bordet.
Jag mår så himla bra för tillfället, julstämmning!

Det enda negativa är att jag har glömt min kamerasladd,
attsikens! Jag som har tagit en rolig bild idag och allt.
Men men,what to do?

En sång för hemlösa gårpå 3an,
Per Holknekt har precis berättat sin historia,
fyfan vad berördman blir, ledsen i ögat!


Per Holknekt, föredetta hemlös, nu grundare för Odd molly

Härmed så lovar jag mig själv att spara undan pengar under åren,
o sen skänka en hyffsad summa till välgörenhet.
Fördet är tammefan vad julen handlar om!
Nu ska jag fortsätta grina här
Pusspå skinkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0