Fredag!

Tjofadderittan sa gittan när hon visa F.. fingret!
Åh, den där frasen får mig o tänka på pappa, saknar den gamla gubben,
måste åka o hälsa på honom snart! Drar nog med mig nån o tar en krogrunda.
Men men, Fredag idag, mys till idol med de bästa ikväll (:

O vid halv fyra ska jag iväg med mamma o köpa hem en massa mat
till julbordet som vi ska ha idag, vi får nog börja fixa det direkt sen,
för jag vill ju hinna upp till Carro innan Idol börjar (:
Så jag kanske borde hoppa in i duschen o fixa i ordning mig lite,
så har man åtminstone det klart sen


i somras såg jag ut såhär, "säxäääj"

Gick upp till Emma igår kväll, stackarn krockade med bilen igår,
så jag va upp o pratade lite o glutta tv, sen sov jag kvar.
Så jag kom nyss hem hit, o jävlar vad klockan är mycket!
Alla vet ju hur seg jag är i duschen, iallafall alla i laget och här hemma, haha
Men jag får väl lägga benen på ryggen så att säga..
Det kan kanske skapa problem vid närmare eftertanke ^^
Men men, 11 december idag, så 11e låten kommer här

Miley Cyrus - Rockin around the christmas tree



jajajjajajja, nu får jag rappa på lite!
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Lillan

Haha verkligen sääxäj bild =D

Ses ikväll ;)

2009-12-11 @ 14:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0