inte helt frisk i skallen

Jag har precis ätit lite soppa, som förövrigt var skitäcklig,
den bestod till 98% av mjuka slemmiga morötter..
Alla ni som känner mig bra vet vad jag tycker om kokta morötter!
Men det fanns 2% köttbitar där i någonstans,
så dom pillade jag åtminstone i mig.
Sen åt vi ju iof pankkakor till, men jag är inte så förtjust i pannkisar,
om dom inte serveras med glass/grädde & Sylt förstårs (:
Men det gjorde dom inte idag, dom var dessutom köpta från ICA,
och dom smakade därefter. Gummikaka skulle jag vilja döpa om dom till.
Jag är bitter som fan idag!
Men lika glad för de är jag, men gladast är nog räven!... -Va?

Ibland fattar jag inte vad jag får allt ifrån,
meningar som jag tycker är roliga som inte ens passar in.
O att jag sen låter det stå kvar o skriver en sån här förklaring
istället för att mycket enkelt radera skiten

Jag är trött idag, det är därför det inte riktigt står rätt till,
jag har inte alla hästar i stallet, eller alla stolar vid bordet
o hissen går definitivt inte ända upp, hahaha
Asså, jag orkar inte med mig själv!
Power nap fram tills halv 8 hos mig börjar
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahha DU är bääst när du inte har alla stolar vid border ;) <3

2009-12-04 @ 00:28:28
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0