julhelg

Penis!
I know, äckligt dålig uppdatering,
men så får det vara, har haft en bra helg.
O förövrigt så mår jag asbra, bortsett från den förbannade förkylningen (:
Men jag har världens bästa känsla inom mig,
så förkylningen bleknar i jämförelse (:

På Juldagen blev det utgång på Rilles,
förade med Lillan & Malin o sen mötte Emma upp oss.
Det var grymt med folk på rilles o jag hade en kanonkväll (:
O igår åkte jag med Emma till Yasin o där spelade vi pictionary och lekte charader,
jag har nog inte garvat så mycket på länge, har träningsvärk!
O idag har vi varit i barkarby o köpt tv till Emma
Bjuder på ett bildregn



Juldagen
Jag & Sara, In i dimman!

Lillan & Jag

Emma & Jag




Annandagen


Jag & Emma var sjukt skillade på att rita ;)

Klicka för förstoring

På den första bilden skulle jag rita "Ropa" & emma "Twista"
På den andra bilden skulle jag rita en "Karl"
Och på den tredje skulle jag rita en "Hätta"
vi är ju så skillade, o Emma va grym på att gissa,
jag ritade ett streck, då skriker hon-"KÄLKE"
o klart som fan att det var en kälke ;)


Sjukt risig bild, men såhär fick jag sitta i bilen påväg hem från Barkarby,
Emmas förbannade tv tog upp hela baksätet.. tur att man är så liten!
för er som inte ser så sitter jag mellan emmas ben (på golvet) i framsätet
Det var inte bekvämt.. över huvutaget
Blöt i arslet blev jag också, men what to do?!

Nu ska jag ringa o kolla om Emma är redo för lite sol!
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0