kväll

Go'kväll!
Sitter o lyssnar på lite julmusik o drömmer mig bort,
tänk om jag bara kunde packa min resväska och dra iväg till värmen.
Jag skulle inte säga nej, det är ett som är säkert (;

Medans skinkorna dansar lite till musiken så försöker
hjärnan koncentrera sig på att läsa igenom säljmallen ett par gånger,
det går sådär..blir lite deprimerad av det.
Det är tur att det finns personer som kan få mig på bra humör igen :)



Har försökt få tag på chefen på nya jobbet för att försäkra mig om
att det är 07.30 som gäller imorgon. Men han svarar inte..
Så jag får helt enkelt åka dit den tiden och om det mot förmodan
skulle vara senare så får jag väl gå en liten promenad

Nu ska jag sluta bekymmra mig så mycket
det kommer gå skitbra imorgon
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0