Lucia

Go'kväll!
Sitter o tycker synd om mig själv o min ömmande arm,
har tagit svinis sprutan idag, de va väl på tiden antar jag (;
Har hunnit sola en sväng med Lina idag o fyfan vad skönt det var!
De nya drop in solariet är sjukt fräscht, rekomederas
Men kan köpa sololja på plats dessutom, asbra.
Det ska jag göra nästa gång :)

Direkt när vi kom hem från solningen fick jag & Lina knata iväg till vivo,
vi hadlade middag och det blev burritocrêpes, GOTT SOM FAN!
Å vi fick lov att göra maten för mamma o peter fixade i vardagsrummet,
o resten av familjen är tydligen inte kapabla till att laga middag
eller till göra något annat här hemma överhuvudtaget
Men men, det blev iallafall asgott!


Jag & Sara hos Patrik

Igår blev det Rilles med Sara,
hon hämtade upp mig i hallen efter grabbarnas match,
sen åkte vi o ställde bilen hos Fredde o sen knatade vi hem till mig.
Där åt jag lite mat o så drack vi lite innan vi gick över till patrik,
där satt vi o spela lite kort o blev fulla, sen traska jag o saris
iväg till Vidar där vi var kvar tills det var dags för rilles.
Senare på kvällen så hittade vi Lillan där också (: Gulle
De va kul att träffa lite gammalt folk o snacka lite skit,
det bjöds dessutom på lite strippning,
så två nakna rumpor fick mina blåa ögon skåda, höhö
Trevligt trevligt, kul kväll förövrigt!

Idag är det söndag den 13 december, Lucia & 3e advent!
Glömde tända tredje ljuset till middagen så jag ska göra det snart,
när jag ska proppa i mig glass, chokladsås o strössel. Mmmmumms
Men jag ska väl slänga in den 13e låten som blir luciasången

Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0