Lunchbreak!

Hellöö
Det verkar som att det bara blir blogginlägg på mina lunchraster, höhö
Har precis varit o handlat en sallad, hungrig som fan!
Dom 7 minuters promenad som det tog,
räckte för att förfrusa mina fingrar, så nu pulseras det för fullt
Men lika glad för det är jag, men gladast är nog fingret... ?
Jag har druckit för mycket vitamin focus idag,
får koffeinkick, haha!

Jag skulle ju bli livsfarlig om jag tyckte om kaffe!

Anyhow, det blev inte mycket till shopping igår,
det var kaos i alla butiker, alldeles för mycket folk!
O det hade vi inte tålamod för,
så det blev en vända på kicks, köpte ny mascara, läppglans o concealer
köpte alla med nytt märke och dom var faktiskt asbra alla tre (:

Sen åkte vi hem och käkade middag på Lucky house,
självklart blev det friterad banan o glass till efterrät! :D MUMMS!
Idag funderar jag på att ta systemet när jag kommer hem,
det kommer vara för mycket folk imorgon.
Dessutom trodde jag att det var halvdag imorrn men icke,
vi jobbar till 16.30 imorrn med, o jag tror vi har möte efteråt.
Så jag kommer inte hinna nånting imorgon

Men men, får se hur jag gör :)
Puss på stjärten


Kommentarer
Postat av: Lillan

Har du inte halvdag imorn??? =/

Jag skyndar mig efter jobbet och försöker hinna med 17.13 tåget idag iallafall =) Så hakar jag med till Bolaget..



Pöss

2009-12-29 @ 13:12:47
Postat av: Caroline

UPPDATERA SISTA INLÄGGET 2009 .. besviken..

2009-12-31 @ 01:26:06
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0