Lunchbreak!

Goddag!
Sitter på lunch, det blev en kycklingsallad med bulgur på Muffin factory med Angelica,
man fick tsatsiki och honungsmelon till, sjukt gott!
Det var faktiskt en riktig höjdare, där måste jag äta fler gånger.
Nu är det bara att ladda o köra gasen i botten vid 13.00
Jag vill ju faktiskt bli bra på det här, o det tänker jag också bli!
Så nu ska jag försöka ringa så många som möjligt,
det får bli fel om det vill, det är så man lär sig.

Jag längtar sjukt mycket tills klockan slår 16.30,
det innebär att det är slut på arbetsdagen och dags att möta upp Lillan,
vi ska ut på en mellandagsshoppingrunda runda tänkte vi,
jag ska försöka hitta något fint till nyår (:

Sen ska Lillan tillbaka till Bålsta igen så jag får sällskap hela resan,
även så imorgon, då vi hade tänkt att sola efter jobbet (:
O ta en sväng på systemet, orkar inte göra det på onsdag
För det lär ju vara läskigt mycket folk

Jaja, nu ska jag get back to work,
tiden går undan när man har fint folk att tänka på, hihi
Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0