My first day

Go'kväll snuttegullisar!
Sitter o lyssnar på musik, just nu är det lite Mariah Carey som strömmar ur högtalarna
Är inne på min andra kopp te sen jag kom hem, bra jobbat! (:
Måste knarka te o honung ikväll o imorgonbitti så att halsen orkar imorgon,
ska ju börja ringa då o man vill ju inte gärna ursäkta sig med frasen
"Förlåt, men jag måste bara gå och hosta upp lite slem och dricka ett glas vatten"
och nej... självklart skulle jag aldrig säga det till en kund,
men ni förstår vad jag menar? (:



såhär ser jag ut precis just nu, jag ser inte ett dugg trött ut,
men jag är! Kommer nog somna tidigt ikväll
Det blir tuffa dagar nu, upp 04.30, tåget 06.09 och hemma igen runt 18 tiden
jaja nog om det, ska väl dela med mig av den 21a jullåten i min kalender
Jesse McCartney - when you wish upon a star

Förövrigt så har dagen varit bra,
på förmiddagen läste jag in säljmallen och markus gick igenom detaljer
självklart tappade jag rösten ett par gånger, halsen är helt paj!
Men det fick gå ändå och jag tror det gick hyffsat,
det känns som att den sitter lite nu
Fast det kommer nog dröja innan jag kan ringa helt utan mall
men när det väl sätter sig så kommer det säkert gå bra (:


Efter lunchen (pizza) som företaget bjöd på, så satt jag med en tjej som heter Kattis
jag lyssnade i lurar när hon ringde runt och försökte sälja,
det låter och ser så enkelt ut när hon gör det,
men det är ju för att hon jobbat där ganska länge.
Hoppas att jag också kommer låta sådär säker sen (:


Sen efter 15 rasten så gick Sofie igenom datorn med mig,
jag fick min plats och mina inloggnings uppgifter för leads systemet.
Orkar itne förklara mer nu (;

 

Ska gå o koka lite mer te vatten nu,
o sen ska jag försöka låta hjärnan vila lite ifrån allt jobbtänkande,
det ska nog gå bra, har en massa annat att tänka på(:
Puss på skinkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0