Ny vecka!

Heeidär sötnos!
Idag vaknade jag upp och kände mig supermysig under mitt nya duntäcke,
jag ville inte gå upp ur sängen. Det är verkligen sådär varmt och jätte fluffigt!
Så just nu längtar jag efter att få gå och lägga mig ikväll, höhöhö
Idag är mamma hemma från jobbet, tror hon mår dåligt efter att ha tagit svinis sprutan igår,
så hon o Peter är iväg till jakobsberg o myser lite, I think. Gosisar!

Själv mår jag fantastiskt bra, ungefär (:
Har sökt en massa jobb nu på morgonkvisten, bland annat; Café, butik och säljare..
Jag vet, jag har sagt att jag aldrig ska jobba som säljare, men o andra sidan
så har jag ju ingen aning o hur det är innan jag testat, right?
Det är fan bara o söka! Måste få börja komma på lite intervjuer nu,
jag känner att det är pågång..
Det känns som att all otur är påväg att vända, jag hoppas att det stämmer! (:
Här kommer den sjunde jullåten i min kalender:

Shania Twain - White christmas




Ikväll är det träning, men innan den så ska jag käka middag med Fia,
det blir hämtmat från Mae Thai, Mumms!
Nu ska jag städa lite här hemma, så blir M&P glada när dom kommer hem,
åååååh, jag mår bara så bra idag! Härlig känsla.
Puss på er snyggrumpor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0