Nylackad & Massa snö!

15e låten i min kalender:
Queen - Thank god it's christmas


Godmorgon!

Jag gick upp alldeles för sent idag, jag måste ju öva på att gå upp tidigt,
på måndag är det 05.00 som gäller, inte så jätte kul..
Jag har inte sovit så bra inatt, har vaknat av att armen gjorde ont flera gånger,
o så har jag varit uppe o kissat typ 3 gånger, konstigt nog.
Sen kom mamma in vid 6 å då var jag uppe o leta efter en spindel,
men när mamma hade vänt uppochned på täcket ett par gånger,
så insåg jag att jag kanske hade drömt det (;

Träningen gick sådär igår, kanske borde ha stått över, armen gör så jävla ont idag.
Jävla skitspruta! Varför ska man ta en spruta som bara ställer till besvär?
Jajajaj, jag lackade om naglarna igår, blev så sugen när rummet var färdigstädat,
det fick bli röda tippar några diamanter och lite glitter, juligt! (:




Jaja, idag ska jag iväg på äventry med Pappa & lillebror,
vi ska till Täby o hälsa på min Faster Sussi o hennes man Erik.
Vi har inte ens träffat minsting kusinen än o han är väl ett par år nu iallafall,
så det är verkligen på tiden att åka dit nu såhär till Jul o allt! (:
Tror att vi ska stanna o käka i Jakan först, får se om det blir donken elr BK,
Jag röstar Burger King!

Btw, gud vad härligt det var att vakna upp och se att allt är vitt!
Äntligen, äntligen, äntligen! Hoppas det får stanna över jul o gärna nyår med!



Nu vill jag bara ut o åka pulka o ha snöbollskrig!
O dricka varm choklad, Nån som är på? ;)
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: jossan

sophiee! Jossan saknar dig :(

2009-12-15 @ 12:19:17
URL: http://j00ssan.blogg.se/
Postat av: Fia

Kom och hälsa på mig ifall det bli burger king;)

2009-12-15 @ 12:32:31
Postat av: Caroline

Jag är på snöbollskrig! Snygga naglar ;)

2009-12-15 @ 13:56:05
URL: http://carolinecameron.blogg.se/
Postat av: jossan

jaa så vi måste se till att ses snart! <3

2009-12-15 @ 14:52:24
URL: http://j00ssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0