onsdag

Bonjour mon Ami!
Sitter o försöker förbereda mig lite inför anställningsintervjun imorgon,
jag kommer säkert bli skit nervös, hyperventilera, svettas och kissa på mig,
men what to do? närå, det kommer säkert gå bra!
Måste försöka intala mig det (:

Sitter o kladdar ner några av dom vanligaste frågorna
och vad jag skulle svara om dom kom.
Men det hade inte varit fel med någon som kunde hjälpa mig,
o typ hitta på lite random frågor så jag vänjer mig vid det.

Meeen det får väl gå endå helt enkelt ;)
Btw, 9 december idag, det går fort! Snart är det julafton,
jag har inte bestämt mig för vart jag ska fira än, men det visar sig.
Här kommer iallafall den nionde låten i min kalender

Basshunter - Jinge Bells



Det blev lite upptempo idag, det är ju match ikväll ;)
Mot IFK Dannemora, samma lag som vi mötte i lördags, fast nu i DM
Vi får se hur det går, jag hoppas verkligen att vi tar det här!
Det är vår andra match i DM o det vore kul att komma vidare,
Men vi får se helt enkelt! Jag är iallafall sjuukt laddad!



Puss på pillevinken

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lycka till stumpis!! <3

2009-12-10 @ 00:05:27
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0