Penis

TjenisPenis!
Jag visste att det var någonting på gång, jag kände det i hela kroppen!
Fick nyss ett samtal från säljtjänsten jag sökte igår,
dom ville ha en kort intervju på telefonen o den gick tydligen bra,
för på torsdag ska jag dit på en riktig intervju (: Heja mig!

Jag hoppas nästan på det här, för då kommer jag arbeta från deras kontor på drottningatan,
det är en fast lön + provision och jag kommer få en utbildning i säljtekinik.
Kanske är det här precis vad ja ska göra? Man vet aldrig innan man försökt (:
jag tycker bara att det känns så skönt med lite respons från allt man söker.

Det bästa med företaget är att dom gärna vill att man ska ha en idrottsbakgrund,
vem är mer lämpad än jag då? ;) hoho, ska skryta lite om vår laganda vi har i laget!
Företaget har ett idrottsinspirerad arbetssätt då dom jobbar
som ett lag och försäljningen är deras sport. Det låter väl som något för mig?
jag är ju trots allt asbra, på allt! Jag är ju bäst,
då ska jag väl kunna sporta fram en god försälning ;)

Jaja, nu ska jag försöka komma ner i varv lite, haha!
Åttonde låten i kalendern kommer här;
Dean Martin - Let it snow



Ikväll har Herrarna DM match mot sirius elitlag, det blir en rolig match ;)
ska iallafall ner o kolla den, trots att dom tar 20 spänn i betalt haha
Men nu ska jag gå o kissa lite!
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Fia

Wiiiiie! :D prata till dig det här jobbet nu ;)

2009-12-09 @ 10:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0