Tomten är far till alla barnen

Hejhejhejhejhejhej!
Sov till 12 idag, så sjukt skönt att vara riktigt utvilad!
Något mindre skönt är att dagens match är inställd, så tråkigt,
jag va as taggad, men Hagunda IF hade tydligen "dåligt med folk",
men det har ju vi jämt?! Jävla mesar!

Jaja, jag ska iallafall kolla Vangens match klockan 18.00,
kommer förmodligen sitta i sekket eller fota, som vanligt (:
Sen får vi se vad som händer ikväll!

Hade en rolig kväll med tjejerna igår iallafall,
Jag, Carro, Lillan & Olivia satt hemma hos Carro o kolla idol finalen,
sen sjöng vi singstar, snacka och såg tomten är far till alla barnen.
Det var en härlig kväll som bjöd på många skratt! (:
Älskar tomten är far till alla barnen, finns det något bättre svensk film?
-Saaaara, Saaaaraaa
-Dööö föörheelvette tomtejäävel!



Såhär mysigt hade vi det (:

Bjuder på några snygga bilder från kvällen senare idag eller imorgon (:
Men nu blir det den 12e låten i min kalender!
Faktiskt en utav dom bästa jullåtarna enligt min mening! God Jul
Celine Dion - Happy Christmas


nu ska jag fixa i ordning mig lite,
men ni får ha en underbar lördag!
ring om det luktar fest ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fan va mys det var, de måste göras igen! DU jag och lillan!! <3

2009-12-13 @ 22:18:53
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0