trött tjej

Go'kväll!
Har precis druckit min första chailatte som jag gjort själv, MUMMS
Det vart faktiskt väldigt gott, dock utan skum, men ändå.
Jag ska nog hinna med en till innan jag ska lägga mig
Dan före dan före doppare-dan, den 22a låten i min kalender
Mike Eriksson - Jul jul strålande jul

Förövrigt är jag så förbannat trött, ögonen hänger o dinglar nere vid tårna typ.
Men det blir väl en vana det här med, det blir inte många timmars sömn
Men det är sånt man får ta helt enkelt, jag slipper sitta hemma!
Idag lunchade jag med tjej-ligan på Rydberg's,
väldigt mysig restaurang, fick känslan av att sitta i ett bibliotek.
God mat dessutom, det blev pasta bolognese för min del (:



Imorgon är det bara halvdag, så vi slutar klockan 12,
sen bär det av hemmåt för att packa väskan o sen åka vidare till farsgubben,
lillebror ska följa med också, så det blir nog mys (:

Sen åker vi nog hem igen hit på Julaftons morgonen,
å så blir det en sväng ut till Krägga (där Peters föräldrar bor)
Så får man fira jul med båda sina familjer (:

jaja, nu ska jag gå o göra någon form av nytta,
slita ut fåtöljen framför tvn lite kanske?
Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0