Underbara Torsdag

Kom precis på att det ju faktiskt är torsdag idag,
våran favoritdag här hemma, halv 8 hos mig, mammas pojkar-finalen & Glee.
Åååååh vilken himla bra dag! O imorgon blir det julbord här hemma,
sen blir det vin, snacks & Idolfinal med Carro, Lillan & Olivia. Mys!
Vi tänkte att vi skulle skåla för mitt nya jobb som Account Manager (som det så fint heter)
Och hoppas på att jag gör bra ifrån mig där! Jag kommer att få jobba hårt,
men det är jag villig och redo att göra, så det ska nog gå bra (:



Lucia firandet med mammas dagisbarn var jättemysigt, gud va söta!
Tänk er en massa pyttesmå tomtar, lucior & pepparkaksgubbar som springer omkring
o sen står fint uppradade och sjunger jättefint i kyrkan.
Så himla gulligt så jag höll på å dö!

Dom var så himla duktiga och minstingarna stog så fint kvar,
trots att dom såg alla mammor, pappor o övrig släkt.
Så rart som mamma säger ;P

Jaja, nu ska jag gå å styra upp lite middag!
Kom på att jag inte ätit sen frukosten, om man bortser från en makrillsmacka
som jag slängde i mig innan jag gick upp till kyrcentrum, hoho
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0