1 day to go! ;D

Heeei Kaj!
Kom precis hem från stranden,
Jag var där med Fia och Becca, vi var nästan först på plats,
men vi orkade bara ligga i typ tre timmar (;
Men man bättrade på brännan lite iaf,
lagom är alltid bäst!


Linjen är ju ganska tydlig, men brunare ska jag bli (;
Fast jag ska försöka ta det lungt med solen i San,
man vill ju itne sola för att bränna sig och att färgen ska flagna bort
.

Sen ville jag inte komma hem försent för det är en del som jag måste fixa idag (;
Det ska städas, o fixas på baksidan osv osv..
Imorgon smäller det! iiiiih :D

Fick nyss ett mess från Ica att min kamera har kommit, yeey! (:
Jag ska inviga den imorgon!
Nu ska jag gå o äta gröt, är hungrig som en kamel.
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0