1½ timma ifrån nu!

Jävlar i min lilla låda!
Snart är jag inte tonåring längre, hur coolt är inte det?
Älskade lillasyster sa precis att vi måste göra nått roligt o fjantigt innan klockan slår tolv.
Så vi ska ut o åka inlines o larva oss lite ;)
Måste tillägga att jag är lite "rund under fötterna" när jag skriver det här,
Mamma tyckte att det var läge att korka upp lite vin,
sen kunde hon inte hålla sig ifrån paketen så jag fick öppna några i smyg ;)
hihihi


Ett glas vin om dagen är bra för magen.. (;


Lillebror kunde inte heller hålla sig, fick en bok och en strandväska, gullisen!


Schampoo & Balsam till resan (;



JAG ÄR KÄR! Seriöst, lukten är beroende framkallande!
Body butter och duschgel från Kings & Queens, Omg! Så underbart!



I like ;) Rakgel för solbränd hud, älskar min mamma!


Solskydd hade hon också tänkt på, mycket bra mycket bra! ;)

Sen fick jag lite trosor, tamponger, tandkräm osv till resan, hohoooo! ;D
Men nu ere dags o logga! Hörs imorgon. eyeyyeyyeyeyeyyeyeye
Puss på skinkfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0