20 jävla år!

Aaaah! Jag är 20 barre för faaan! :D
Det kändes hyffsat bra att gå på systemet imorse ;) hihihi
Mormor ringde precis när jag vaknat och sa att det känns hemskt att hon börjar bli så gammal,
men hon var noga med att gratulera mig, minst 5 gånger, haha söten! (:
Hon var också noga med att påminna mig om leget när jag skulle på  bolaget,haha.


Mamma kom in med lite frukost på sängen, (:

Nu blir det vl till att röja undan det sista här hemma så att det ser okej ut,
Sen kommer mammas chef om ett tag, hon ska färga mina ögonfransar..
Men jag blev lite neggo till det nu, för jag kommer inte orka sminka om mig.
Sen kommer jag förmodligen bli helt röd i ögonen.. -.-
Kul, gästerna kommer tro att jag har supit ner mig elr nått (;

men vi får se hur jag gör, kan ju vara skönt o ha det gjort innan resan (:
Klockan 5 har jag satt tid för gästerna att komma, så då blir vi några stycken.
Det var ganskamånga som inte kunde komm osv,
men det e väl som de e när man fyller mitt i sommarn.

Fia & Malin kommer nog redan efter 3 nångång (:

Lina tyckte att min sista timme som tonåring igår skulle spenderas på ett bra,
men barnsligt och roligt sätt. Här är resultatet:


Yiiihaaa!


Jag tror att jag höll på å snubbla där, men tog Lina som stöd (;


Lina håller på å dra en vurpa, o jag flyger?


"Jag tar en bit av din skinka då" 
Jag höll på å garva ihjäl mig på den här bilden
!



Såhär åkte vi omkring i bålsta, tog ett varv i centrumrondellen, sen var jag död! ;D
Men det var riktigt roligt och någonting jag kommer minnas länge!
Tack för det älskade syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0