3 days to go

Jag har verkligen tvättat hela dagen idag,
jag har vort så duktig (:
hängt ut tvätten har jag gjort också,
så nu doftar alla plagg sommar! Åh det luktar så gott (:

Sen har jag vilat till o från hela tiden,
jag är helt slut, både i kroppen och i knoppen. ;)
Mamma har tydligen varit å handlat lite paket,
fick se påsen som var överfull med små paket.

hon älskar sånt där, det kan vara vad som helst.
Ett suddgummi? en tuggummipåse? ett plåster?
man vet aldrig ;)
Förra året var det bad tema,
då fick jag ett badlakan, en vatten pistol, en badring,
ett hopprep osv.. ja ni förstår nog ;)


Jag & Malin för länge sen (;

Nu kom Malin så vi ska sätta oss o spela lite kort o umgås :D
Har ju inte träffat frugan på hur länge som helst jö (; hihi
Men vi hörs imorgon!
Puss på skinkan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som trodde Lillan var "Frugan"????

2009-07-13 @ 23:15:21
Postat av: sophie

Asså jag börjar seriöst undra vem det är som sitter o skriver såna kommentarer?

2009-07-14 @ 11:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0