9 dagar

Godmorgon, idag är det min nionde dag i Saint Tropez.
Allt är väl lite mindre kaos nu iaf,
Maria åker hem idag, men Johans syster Fia kommer ner typ samtidigt,
så hon kommer bo med oss och hänga med mig o barnen.
Sen kommer kanske barnens farmor ner om några dagar.
Så jag blir inte själv med barnen, vilket känns jätteskönt,
speciellt nu när jag har sån förbaskad hemlängtan, haha.

Fast egentligen har jag ju inte så mycket o åka hem till,
Malin & Carro drar ju imorgon o mamma på lördag.
Då kan jag lika gärna vara kvar här nån vecka till så
slipper jag få så långtråkigt när jag kommer hem sen (:

Men men, får se om jag får tillfälle att blogga nånting ikväll.
Annars hörs vi någon annan dag.
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0