Båttur med fint folk!

Tjohoo!
Idag tog vi båten till stranden, o på vägen plockade vi upp några kompisar till M & J.
Bland annat Sofie Fahrman, "Sofies mode" ni vet.
Hon verkar vara hur gullig som helst verkligen!
Lite häftigt att få träffa henne (:

Sen var det en annan bra kompis till Maria,
han som äger sturekompagniet o en massa andra krogar.

När vi kom till stranden så gick jag och barnen till Johans syster Anna,
som låg på Key west stranden, o de vuxna gick o åt lunch.
Vi badade lite, solade lite, letade stenar och åt mat (:

Det är bara morgnarna som är lite jobbiga här,
annars är dagarna faktiskt ganska sköna (;

Jag, Maria, Hugo o Theo har precis ätit en mummsig middag,
Johan är ute på fest typ. Så nu håller Maria på att lägga de små.
funderar på å ta en liten promenad och fota lite :)

Det ser ut som om vi åker hem lite tidigare än planerat :D
För barnen börjar skolan den 15e så vi åker kanske typ 11e eller nått! :D
Hihih, glaaaad! Har saknat alla så mycket!
Malin, du ser till o vara hemma den veckan! Jag har bokat dig!
Vi ska ut o kroga ;D

mina armar svider lite..
Man blir faktiskt inte så brun som jag trodde,
det är inte riktigt som o vara i typ turkiet.
Fast de e självklart mer än i sverige! :)

PussPussPussPussPuss Hjärtegryn

Kommentarer
Postat av: Mallii

LÄTT att vi ska!!! :D BOKAD!!!!!!!! ;D <3333

2009-07-28 @ 22:06:42
Postat av: Mamsen

Nej du lilla gumsan. Det är nog inte som i Turkiet för där blir man brun har jag hört..LOL

saknar dig så himla mycket, ska bli jttemysigt att få hem dig sen.

Puss,puss,puss

2009-07-28 @ 22:58:57
Postat av: Caroline

Va roligt att du kommer hem tidigare, gumman :)

stor puss på dig! <3

2009-07-29 @ 02:11:49
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0