Bye Bye Sverige!

Bonsoir!
Nu börjar det klia i fingrarna, snart börjar jag väl grina.
Jag är så glad för den här chansen, det kommer gå asbra!
Det är ju mig vi talar om, vad skulle kunna gå fel? ... -.-

Nej, nu ska jag tänka positivt! (:
All nervositet kommer ju släppa när jag väl är där,
vilket är om ca 15 timmar ;D iiih!



Följde med Lillebror en sväng till vivo, sen gjorde jag honom sällskap upp till baggur,
där stal jag en kram sen knatade jag hem igen. Älskar dig!
Så nu sitter jag här o väntar på att Emma ska ringa o säga att hon är påväg
för att komma förbi och förpesta luften med mig (:

Est-ce que vous avez une ampoule?
Har ni en glödlampa?

Yeeeah, ska läsa ur min franskabok när jag lägger mig ikväll ;)
Jag ska väl kanske inte plugga in just fraser som den över,
men det är alltid nånting, tihih.

Nääeh, men jag ska väl avrunda..
Önskar alla en härlig sommar av det som är kvar på ledigheten,
och hoppas att ni tar hand om Sverige medans jag är borta!
Till mina vänner vill jag säga,
Party like rockstars sexy motherfuckers, älskar er ;)

O till mamma, jag kommer sakna dig såhääääääär mycket!
Bonne nuit!
PussPussPussPussPuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0