Crazy night!

Tjena mittbena!
Det blev en riktigt galen kväll igår, sjukt roligt! (;
Först åkte vi bil med Pappa och drack smaskiga cider,
sen stannade vi tilllite då å då för o kissa.
Jag ficken ros av en främling, super gulligt! (;
En röd ros med guldspray, skitfin!

Anyhow, vi stannade till och åt langos, MUMMS!
Sen fortsatte vi åka lite till i crusingen.
Tills jag och Malin kände att vi ville ut o knata,
vi knatade väl 10 meter sen hamnade vi en ny bil (;
Sjukt snygg bil och trevligt folk.. till en början..


Jag & Malin (:


Jag med min ros (;



Vi åkte bil med bland andra dom här galna brudarna (;


Jerry som ägde bilen & Jag (;

Vi rockade loss totalt, Malin kasta flaskor på gubbar
och jag klättrade på statyer (; Haha

Nej men jag orkar inte ens berätta allt som hände,
men vi hade en förbaskat rolig kväll! ;D
Det var verkligen såhär jag ville att helgen skulle vara!
Sjukt sjukt sjukt roligt!

Idag blir det chill, mat på spicy hot sen tåget hem till hålan ;)
Hörs osv PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0