Dear mr. president

Tjoh!
Har precis käkat på tok för mycket korvstroganof o ris, ajaj säger jag bara.
Är imponerad över att jag över huvudtaget kom upp från stolen och kunde gå hela vägen till datorn.



Jag saknar er, önskade att ni kunde vara med när jag fyller.
Men jag älskar er ändå! :D


Idag skulle Malin till vårdcentralen för att fixa nya P-piller,
så jag åkte med ner för jag skulle ändå hämta ut mina i centrum (:
Väl på vårdcentralen så fick hon en obokad tid och vi skulle vänta i väntrummet,
där sitter vi i två timmar innan någon kommer och hämtar henne.
Och vad får vi höra då?
"Men det är ju barnmorskan som skriver ut P-piller"
Ja, det trodde vi också. Men receptionisten verkade inte ha full koll på det...
"Då har ni suttit här och väntat i onödan"
joo.. tack, vi vet det!
"Men gå upp o kolla hos barnmorskan om det är någon där"
Okej

En trappa upp gick allt mycket smidigare, malin knackade på,
tog blodtryck, svarade på frågor sen var det klart.

Någonting som jag verkligen inte tål är inkompitenta receptionister!
Vad gör dom där om dom inte kan sin sak?
Hon frågade ju tillochmed en annan sköterska, vart var missförståndet?

Jajajajjaja, Vi köpte iaf lite snask efter apoteket sen knatade vi hem till moi,
där drack vi te, spelade kort och mamma o malin pratade hemlisar.. -.-
"Sophie, gå in och gör kaffe till mig"
"Nej gör det själv"
"Jo men gör det är du snäll"
"Men varför då? jag är ju med Malin"
"Men jag vill prata privat med Malin..(flin)"
"..-.- lägg av, sådär kan du inte säga!!
Nu kommer jag ju pressa fram saker ur Malin"
"nejdå det kommer du inte, hon vet redan lite hemlisar"
"ÅÅÅÅH, MORR"

Sen gick jag in o gjorde Kaffe..

Sitter o lyssna sönder Dear mr. president med Pink

Hur bra är den inte? har älskat den sen första gången jag hörde den!
Den här videon är bäst dessutom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0