Drar till Gotland!

Hey sexy!
Denna dag började med att jag klippte lillebrors hår,
det vart sjukt snyggt, men jag kan tyvärr inte visa bild,
för korkad som jag är så har jag glömt usb sladden till telefonen hos pappa..-.-
Bajs!

Men men, inte mycket att göra åt.
Nu har jag nästan packat klart inför Gotland, 
det är väl bara sminkväskan jag ska proppa ner när jag är klar med den.
Sen så tror jag att jag har fått me allt.. Får hoppas på det iaf!
Jag hann med att sola en sväng imorse också (:
Sen blev det åska o spöregn, o nu är det fint igen. Märkligt väder! 

Jag kommer inte kunna blogga förrns vi kommer hem från Gotland,
vilket förmodligen blir på måndag.
så vi hörs då (: 

Malin, vi ses på måndag! :D
PUSS PÅ STJÄRTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0