Gårdagen!

Gårdagen blev helt underbar!
Underbara vänner, underbara presenter och underbart väder.
Är verkligen glad över allt jag har fått, så bra saker.
Är fortfarande lite chockad över hur bra dagen blev (: Tack för det älsklingar!


Martina kom och överraskade mig! Iiiiiih :D


Fick dessa underbaringar av Sofia! :D


O dessa sötnosar av Caroline (:


Fick även denna av Caroline, influgen från Riga!
Rosa Champange, iiiiih (:



IIiiiih, fick karamellisar av Malin :D


Fick även denna av miss M, till resan!
Love her!
<3


Och den här fick jag av mammsen, så nu ska det pluggas!
Kommer nog använda den som pekbok, haha



Fick nya Inlines av Martina, hon var trött på mitt tjat om mina risiga (;
O jäklar vad dom rulla! Pappa fick hjälpa mig ner för backen!

Fick en massa mer bra saker som prsentkort, vin, mer champange osv.
Tack för allt!

Nu har Malin kommit också så nu ska jag fixa mig, sen ska vi börja hinka ;)
Lägger upp en bild på våra outfits senare.
Pussssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va roligt att du blev glaad över din födelsedag!!

Hoppas att rosa champagne smakade ;) Puss på dig finaste!

2009-07-17 @ 17:59:09
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0