Hemma igen!

Helluu (;
Nu är man hemma igen efter några dagar på Gotland,
kom hem strax före nio imorse, så jag gick ut o la mig i solen en timme,
sen gick jag in o sov i sängen till 11 typ ;P

Det har varit så skönt att få komma iväg lite.
I torsdags var vi på Boda Borg från 3 till typ 9,
Boda borg är massa äventyrsrum, typ som fångarna på fortet.
Hyffsat roligt, men det gjorde inget succé intryck på mig.


Älskar min nya tunika, så jäkla skön!



I fredags var vi typ o köpte rökt fisk,
sen åkte vi för att kolla på Raukarna (eller hur det stavas)
Det var skithäftigt ju! :D
As nice o kunna klättra på dom stora stenara, o ha utsikt över sjön.
hur fint som helst var det (:


Jocke & Fredrik påväg mot Raukarna


Tyckte att mina chinos och skorna gjorde sig bra tillsammans med stenarna ;)

I lördags åkte vi in till Visby o knatade omkring,
det är så förbaskat mysigt att gå runt på Visbys gator.
skulle kunna spendera en hel dag med att bara gå runt där.
På kvällen spelade vi varpa,
ett spel som gick ut på att kasta järnklot så nära en pinne som möjligt.
Ganska roligt, men man tröttnade rätt fort ;)


Lina i visby (:


Igår åkte vi till Tofta, Äntligen!
Älskar, älskar, älskar Tofta strand. Så underbart!
Dom hade volleboyll turnering o hög musik,
så jag o Lina letade upp en grop i sanden o la oss.
Där låg vi och lyssnade på musik i den stekande värmen.
Vill tillbaka!

Meeeen, nu är man tillbaka i verkligheten igen! (;
Maria ringde mig i lördags och sa att jag inte behövde ta tåget förrns typ söndag (:
Vilket betyder att jag har hela helgen kvar här innan resan (:
Najs!
Men ändå lite stressigt,
mycket som ska fixas och köpas och packas osv.. (;

Idag får vi se vad jag hittar på,
ska nog träffa någon vän iaf, känner att jag behöver det.
Det vore mysigt med en fika!
Det ska jag försöka styra (:
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0