Lördag!

Tjenis Penis!
Jag hade en asrolig kväll igår, tack för det allihoppa!
Först satt vi hos mig o lira lite kort och föra,
sen drog vi in mot stan för att hinna in en sväng på Fridays.
Väl på stationen så dröjde det inte länge innan folk började kommentera,
sjunga, kramas, pussas osv. Allt tack vare min påtvingade skylt och min krona ;)
Har aldrig kännt mig så uttittad förr, haha!
Folk kom bokstavligt talat fram och gav mig en fet puss på munnen,
hur obehagligt och äckligt är inte det?

jaja, vi fick oss ett ordentligt skratt iallafall.
Först åkte vi till söder och tillbaka för martina skulle lämna sin väska.
Sen begav vi oss till Fridays, och där blev vi kvar ett tag.
Sjukt skön musik, och skitgoda drinkar! (speciellt när dom var gratis) ;)

Efter fridays gled vi bara runt lite,
sjukt tunnt med folk överallt. Men det e väl så den här månaden.
Men vi hade iaf en rolig kväll med lite för mycket av det goda..
Har mått bättre än vad jag gjorde idag.
Just för tillfället mår jag bra och har slutat vara bakis.
Men fyfan säger jag bara, ett tag ville jag skjuta mig själv.
Stensomna på en filt på baksidan, vakna upp av att maten var klar,
gick ut o sov lite till på baksidan.
Det har varit en sån dag idag ;)

Btw så blev bokningen av flyg o allt klart igår :D
Jag flyger klockan 8 på tisdag morgon ner till göteborg,
där nere möter jag upp mitt sällskap sen sätter vi oss på flyget till Nice (;
Nu är det fan nära!!!
Ska tvätta allt som jag ska med mig ikväll och imorgon bitti,
sen blir det till att packa imorgon.
Vill ha det mesta gjort på måndag så man kan ta det lite lungt,
o umgås med lite vänner (:

men nu är jag hungrig!
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0