Måndag!

Tjenis Penis!
Jäklar i min lilla låda vad sliten man är efter helgen.
Trodde inte att jag skulle bli det men kroppen har gått på halvfart hela dagen ;P
Men jag har iaf gjort lite nytta och fixat ett nytt bankkort,
ifall någonting skulle hända med nått utav dom i Frankrike så har man alltid ett i reserv.
Sen skulle jag hämta ut nya P-piller men dom hade problem med datorerna,
så det får vänta till senare i veckan.
Sålänge jag kommer ihåg att hämta ut det innan resan så ere nemas problemas.

Ska nog leka med Malin idag, o imorgon o på onsdag ;)
Vi är så vana vid varandra nu så det blir konstigt när vi inte umgås, haha.
Får se vad vi hittar på för bus (:



På onsdag drar jag till gotland med family,
tänkte vila upp mig lite, men vi får se hur det blir med det.
fick ett sms av Erik där det stog "ses vi på gotland på onsdag"
Han ska tydligen också dit då, förmodligen med samma båt :P
Så det blir väl kanske till att man festar lite med dom nån kväll,
vi får väl see helt enkelt ;)

Jag beställde en kamera idag btw,
måste ju ha nån inför resan, klickade hem ett minneskort också.
Så jag hoppas på att de ska fungera bra (:

Jaja, nu ska jag äta nånting, kanske..
sen ska vi se hur det går för Malin och vad vi ska smida för planer idag
(;
Puss på skinkan

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men herregud vilken super snygg bild på dig!!

2009-07-10 @ 12:45:35
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0