Ready when you'r ready now

Tjuhuuu! (;
Nu sitter jag och surplar på en cider o har det bra!
Vi ska väl snart börja dra igång och bege oss mot lögan.
Eller snart o snart.. inom nån timma iaf (;
Jag är på gott humör trots omständigheterna ;D


Mina ögon ser olivgröna ut, ganska tjusigt faktiskt (;
I själva verket är dom blå/grå & tråkiga.


Jag insåg att jag hade spillt vatten påmig själv,
det roliga var fläcken som uppenbarade sig påklänningen.


Ett tecken på att det var förlänge sen sist eller? (;

I'mready when you'rready now!
Nu  kööör vi, tjofadderittan
Ska möta upp Mindello senare också (;
Roliiit (;

Btw, så beundrar jag min vän Malin så otroligt mycket.
så vacker, utan smink eller med, hon ser alltid så fräsch ut!
Love to have you around hun, Love you always!
PUSS PÅ PILLESNOPPEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0