Resfeber!

Godmorgon!
Packningen är klar



Men ändå så är jag så in i h'lvete stressad över att jag glömt nånting.
Men jag har ju dagen på mig att packa det sista om det vore så.
Jag kunde inte sova inatt, är så nojjig över att väskan ska väga för mycket,
drömde 1795474960 drömmar om hur allt gick fel på arlanda,
väskan vägde för mycket, jag hade inga pengar att betala för dom extra kilona,
jag blev ankladag för att ha stulit någon annans bagage.. etc.

Vid varje strul på arlanda, you name it, jag var där!

Men jag ska väl försöka lugna ner nerverna lite,
får be mamma köpa en tuggleksat åt mig.
Btw, så lämnar hon mig sälv med min stress och åker på kryssning.
Dom drar väl innan 3 nångång, biiih.
Måste få hit Malin så hon kan klia mig på ryggen lite!

Annars får jag gå en promenad hand i hand med min resfeber.

Ska fixa lite bra musik till mp3n nu,
sen ska jag krama lite på mamma och moster,
sen ska jag be mamma slå ner mig med ett basebollträ,
så det blir lite frid här hemma.
Hörs!
Puss på skinkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0