Söndag!

Tjenahejsan!
Jag börjar bli nervös inför resan, har fjärilar i magen.
Känns som att alla tidnigar skriver om San Tropez,
och det väldiga lyxlivet folk lever där.
"Alla sveriges stekare åker till San Tropez" stog det i dagens nyheter idag.
Hur i hela friden ska jag passa in där?
Jaja, det visar sig!

Jag har iaf snart packat klar väskan,
lite tvätt kvar som ska bli torrt, men sen så (:
Hoppas att den inte blir tygre än 20 kilo :O
Är skitnervös över det, mamma garvar åt mig när jag säger så,
men jag är trots allt tjej, man kan aldrig vara säker!

I övermorgon vid den här tiden är jag där o har varit där i några timmar.
Undrar vad jag gör just då, om 48 timmar...
Äter en smaskig middag kanske? Eller tar en skön dusch?
Eller ligger o hyperventrilerar på husets brygga?


Anyhow,
jag är hungrig!
Så jag ska väl öga igenom kylskåpet, kolla ekonomin och gå till thai.
Om ekonomin tillåter vill säga, hoppas!
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0