Time of my life

Tjaah!
Har precis kollat film, Phat girlz, man blir så glad av den!
Är själv hemma, pallar inte det riktigt,
alla nerver tar kål på mig!

Men Malin skulle komma ner snart iaf (:
Så får vi se om vi sla äta elr nått.
Men ja, då var det dags då, sista natten i min säng idag.
haha, det låter som om jag ska vara borta ett år.

Men men, hoppas att alla får det bra här hemma.
Hoppas att ni får lite mer fint väder.
Jag vet inte om jag kommer kunna blogga där nere,
men jag kan tänka mig att dem har med sig någon bärbar dator.
Då är det säkert inga problem att låna den.
men jag lovar ingenting, ni får hålla utkik! ;)

Kommer sakna mina gullegrisar till vänner,
och självklart familjen. Men vi ses snart igen, förhoppningevis ;)
Puss på er!
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0