Tired of the sun, yuck!

Bonjoir!
Bloggar idag igen, nämen ;)
Johan och Maria har precis åkt iväg på en lunchbjudning,
så dom kommer nog inte hem förrens till kvällen.
Har precis skurit upp lite Melon som jag och de små gnager på i värmen.
Orkar inte vara i solen idag, blää.
Men jag kanske tvingar mig själv att steka en liten stund iaf (:
Imorse åkte jag med Maria och de små och handlade hem lite mat osv,
eller lite o lite, det var väl mer storhandling.
Har aldrig sett någon köpa så mycket läsk o vätska, haha.
Tre fjärdedelar av vagnen var full med, Iste, Vatten, Cola, Juice, Smoothie osv.

Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag och barnen ska hitta på idag,
antingen blir det stranden, eller att vara hemma här o ta det lungt.
Sen blir det nog marknaden en sväng när det börjar bli lite svalare.

Igår ramlade Theo i vattnet vid båtbryggan.
Men han hade flytvästen på så det gick bra (:
Han simmade mot mig så att jag kunde dra upp honom.
Efteråt tyckte han att det var asroligt att han hade ramlat i... ungar.

Efter den här veckan känner jag lite annorlunda inför att skaffa barn,
jag vill inte ha barn på ett väldigt bra tag, haha.

Jaha, imorgon är en vecka avklarad i Saint Tropez,
sen e det bara lite mer än två veckor kvar, Skönt!
Hoppas det går fort, längtar hem till mitt rum, till min familj, till mina vänner.

Vad kul att ni ska åka iväg förresten Malin :D Hoppas ni får det underbart!
Sen när du kommer hem så är det inte så långt kvar tills jag kommer ;D

Jag funderar på att höra med Maria om ja o barnen kanske kan åka hem typ den 11e,
då har vi varit här i 3 veckor.  Tycker att det kan räcka.
Det är ju inte säkert att det går, men man kan alltid höra sig för.

Nu ska jag väl försöka sysselsätta ungarna så att dom inte har ihjäl varandra.
"Idag blir det fisk till midddag!" (låter som hajen i hitta nemo)
Ska laga fiskpinnar och pommes sen (; haha, får se hur det smakar.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Pussunge!!!

2009-07-27 @ 15:37:44
Postat av: Anonym

Haha, härligt det där med barnen ;) haha att du börjar tänka på att skaffa barn senare, jobbigt? :D hahahaha. Ja det ska bli himla skönt. Haha ja precis, satt å tänkte på de (: då är det bara TVÅ veckor kvar tills du kommer...men ändå lång tid..men det går snabbt får man hoppas! :D miss U darling! <3

2009-07-27 @ 19:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0