Tisdag!

Tjohoooo!
Imorse ringde Johan från Frankrike och väckte mig, runt halv 1.
jag hade sovit alldelles för länge haha! :O
Han ville ha mitt efternamn o personnummer osv så han kan boka flyget sen,
Sen bad han mig kolla upp tåg tider ner till göteborg,
vilket jag har gjort (: Blir nog så att jag åker härifrån runt halv 10 nästa fredag,
Sen är jag i göteborg med pojkarna några dagar,
så flyger vi till Nice den 21:a (: Det börjar närma sig ;)
Iiiih, Jag är så laddad och redo!

Har börjat kleta ner några ord på packningslistan redan,
bättre att börja i tid så att man inte stressar som sista dagarna.
Sen åker ju jag & familjen till Gotland imorgon och stannar till måndag,
så Det blir väl tisdag och onsdag jag har på mig att tvätta och packa allt.
För sen fyller jag ju år på torsdagen så då blire systemet, tårta och inge stress!
Då ska allt vara packat o klart så att jag kan njuta av mig födelsedag :)
Känns bra att ha vännerna här dagen innan jag drar,
det e ju trots allt en hel månad jag ska vara borta... haha

En månad går så sjukt fort,
o jag tror att det kommer gå extra fort för mig när allt är nytt där borta.
Ska tänka på mina stackars vänner som sitter hemma i regnet o fryser,
medans jag ligger På Pampelonne Beach o steker ;)

Nu ska jag gå och lämna in alla filmer vi hyrde igår,
10.000 BC, Eastern Promises, The Abboneyd & Revolutionary Road.
Den först nämda hade jag sett innan men det är så sjukt bra! Älskar! 
Snygga hunkar i för lite kläder är ju aldrig fel ;)
Revolutionary road såg vi idag... Den var bra och välgjord,
otroliga skådespelar insatser från Kate och Leonardo, men jag hade velat se ett annat slut. 
Men den var absolut bra. Men inte det bästa jag sett.

Nu blire till att lämna filmerna, o käka med Malin & Bror!
Pussssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0