Today is the day!

Bonjour!
Haha, jag hann med ett litet inlägg såhär på morgonkvisten,
vet inte varför jag var så snabb med allt när jag gick upp idag.
Hade ju kanske kunnat sova till kvart i jö ;D
Men jag tänkte äta frukost, sen kom jag på att vi får frukost på planet.
Men man vet ju aldrig vad som serveras där, så..
Jag ska smöra mig en macka, slänga på en skiva ost och ta en frukt :)



Chanett kommer väl om ca 10 minuter o hämtar mig.
Såå ja, nu drar vi, mitt lilla face o jag! :D
Sjukt pigg är jag idag, trots att jag knappt sovit någonting alls.
Kan bero på adrenalinet som pumpar i mig just nu..
dunkdunk...dunkdunk...dunkdunk...dunkdunk

Nu måste jag smöra macka!
Vi hörs väl när vi hörs igen helt enkelt :D
Puss på nosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0