Update från Saint Tropez

Bonjoir mon amis!

Äntligen jag vet,.. ni har väl suttit och klickat på min blogg frenetiskt sen jag åkte? ;)
Nej men jag vet att mammsen har gjort det iaf (:

Jag har det bra här borta, har sjuk hemlängtan men jag biter ihop.
Det är trots allt underbart i Sain Tropez.
Det känns typ som man är i venedig när man tittar ut över vattnet.
Alla hus har egen brygga osv, sjukt vackert.
Solnedgångarna här är hekt otroliga, solen går ner bakom några segelbåtar. Så fint!

Vi bor i Port Grimaud, 3 minuter ifrån marknaden och kanske 6 minuter ifrån en strand.
Fast vi brukar ta båten till en annan större strand om dagarna (:
Men idag gick jag iväg med Hugo & Theo till lilla stranden i Port Grimaud,
där låg jag och stekte och dom plockade stenar för fulla muggar (;
Påvägen hem gick vi förbi marknaden och köpte med pizza till Maria som är lite bakis idag, haha. (;

Förövrigt så ser dagarna ut som så att vi vaknar, jag fixar frukost,
sen blir det stranden hela dagen, sen hem o äta  middag, sen brukar ja o pojkarna fiska lite,
sen är det sovdags. Så dagarna går ganska fort som tur är :)

Igår var jag ledig på dagen, hade det superskönt!
Låg och stekte här hemma och drack tonnvis med isvatten.
Jag njuter verkligen av stunderna jag får ha för mig själv.
Vissa stunder är jag nära på å bryta ihop här borta, skitlarvigt.
Men det är som mamma säger, mitt liv hemma finns kvar, det här är kanske enda chansen
jag får i Saint Tropez. Så jag ska försöka vara stark :)
Det är lite ensamt bara.

Men men, på tisdag är en vecka avklarad
:)
Nu ska jag gå ut o sätta mig i solen en stund till,
sen hoppas jag på att vi ska åka in till stan en sväng senare så man får shoppa lite ;P
Har inte gjort av med nånting än sålänge,
Blir det inte stan så blir det marknaden för mig ikväll,
såg en fint typiskt utomlands armband som jag vill ha (:
Funderar på att köpa ett till Malin också :D

Men nu ska jag avsluta!
Saknar er allihoppa, och mamma jag skämms över hur mycket jag saknar dig!
Jag är ju vuxen nu, ändå svider det under ögonlocken varje gång jag tänker på dig.
Vi hörs snart igen! (:
Pusspussspussspussspussspuss från Stekarn i Saint tropez ;) mahahha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Awwwwwww....va söt du är gumsan. Det är likadant för mig, saknar dig supermycket samtidigt dom jag är avundsjuk på det du får vara med om. Njut av livet gumman, mamma finns här o väntar:-)) Love you!!

2009-07-26 @ 17:28:38
Postat av: Anonym

Ååååh äntligen kommer ett inlägg...har klickat super många gånger ;D hahaha. Låter som du har det riktigt riktigt bra..solar hela tiden ser jag -.- haha :D Vill bara ha hem dig! kommer inte kunna hålla tårarna borta när jag kommer se dig, så mkt saknar jag dig!!



Jag mamma och Jennie åker till Bulgarien på fredag, 31 :D ska bli så skönt att vara borta i värmen 1 vecka iaf! :) Puss på dej världens bästa!!! <33 love // Mallleballe

2009-07-26 @ 21:06:14
Postat av: Anonym

oooh :D fan vad skönt du verkar ha det !! Jag har klickat som tusan ;) Saknar diig massor men vi ses snart juu :D <3<3älskis // JOSSIPOSSI

2009-07-28 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0