uppdate

Tjooh!
Det är inte barnens faster Fia som kommer idag utan deras farmor Eva,
som sagt, allt är lite rörigt så just nu vet jag varken in eller ut.
Men det blir nog bättre tills imorgon, förhoppningsvis.

Jag försöker få barnen att vila lite at the moment,
det går sådär.. haha
Deras Farmor kommer till huset runt halv 4-4 tror jag,
så jag tänkte gå iväg med de små till stranden en sväng om nån timma.
Så att dom får bada lite, sen går vi hem till halv 4 ungefär.
Så blir det väl till attt  käka nånting och sen kanske gå till markanden.
Deras farmor har inte varit här tidigare så vi tänkte visa henne torget ikväll :P

Hon ska tydligen vara världens gulligaste så det blir nog bra.
Hoppas veckan går fort! (:
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0