Västerås idag!

Tjena snyggingar! ;)
Idag är det torsdag den 2:a Juli, vilket innebär att jag blir 20 om två veckor (;
Känns rätt bra faktiskt! (:
Tårta och mys med vänner och familj dagen innan jag drar,
det kan ju inte bli mycket bättre! (:

Det är kalasvarmt ute, orkar inte sola...
fast jag ska nog tvinga mig själv att ligga en stund iaf,
får väl ta en kalldusch när jag kommer till pappa sen.
Vi tar 17.34 tåget härifrån, så hämtar pappsen oss på stationen i västerås.
Power meet börjar ju ikväll, ;D


Det blir vi, minus Jesper till vänster, som röjer i helgen! (;

Ska försöka ta mycket bilder, som vanligt (;
Malin kommer nog ner till mig när hon har packat färdigt.
vi ska försöka komma iväg i tid för vi ska köpa biljett i en sån där blå automat,
läskigt, nånting kommer gå åt h'lvete, jag känner det ^^

Jajaja, nu ska jag pressa lite!

Hörs senare, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0