Brangelina gifter sig?




Såg på aftonbladet att Hollywoods, genom tiderna, snyggaste par
överväger giftermål efter de många rykterna om parets uppbrott.
Den senaste tiden har rykten om Brangelinas "uppbrott" flödat, nu vill de bevisa motsatsen.
Äntligen säger jag bara, nu är det fasen dags! Hoppas att rykterna stämmer (:

För att övergå från hollywoods hetaste par till en patetisk människa i Bålsta,
så har jag ingenting vettigt att dela med mig av..
Jag sov dåligt inatt, som jag även gjorde igår.
Somnade i en ställning och vaknade upp i en annan.
Detta gjorde jag cirka 27 gånger..
Jag tror att jag drömde mardrömmar också men jag minns dom inte idag ^^
Tog min förta kur av medicin igårkväll också, har lite ont i magen idag.
Kanske beror det på medicinen.. eller nattens nömnbrist, vad vet jag.

Men iaf, imorgon är det fys i kvarnkojan igen, tänkte faktiskt ta mig dit och köra gärnet.
Har bestämt mig för att tappa några kilo, men på rätt sätt!
Skulle vara skönt att bli av med muffinsmidjan en gång för alla (;
Jag tror att jag ska försöka dra ner på kalorierna lite också, försöka laga mer fettsnål mat.
Och självklart låta bli det nedrans godiset, chipsen, läsken och fikabröden!



Jag är motiverad att bränna lite fett och ta hand om mig själv och min kropp.
Mycket sallad och vatten så att kroppen & huden får den näring den behöver!
Hey ho, let's go!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0