tankar

Hei bloggen!
Sitter här å funderar på vad jag ska göra med mitt liv,
allt hade varit lite lättare om jag hade haft någon aning om vad jag vill..
Men det har jag inte, har man någonsin det?

Jag vet att jag vill se världen, jag kan se mig själv som reseledare eller liknande,..
men sen då? Hur går jag till väga? Vart ska jag få pengar ifrån?
Jag har ingen plan och jag vet inte vart jag ska börja leta efter en väg i rätt riktning.

Jag är så trött på det jävla frågetecknet.
Kan man inte bara vakna upp en dag, se sig i spegeln och bara veta,
veta att just DET HÄR är jag skapad för att göra.
Livet är inte enkelt, jag vet. 
Men det kan inte vara meningen att det ska vara såhär illa..

Börjar ruttna på det här, varför är det jag som sitter här å deppar?
Jag ska ju jobba,  tjäna pengar och börja planera min framtid.
Vill inget hellre, men allt är såå mycket lättare med en inkomst.
Allt kostar pengar, så är det och så kommer det alltid att vara.
Det är mörkt just nu och jag känner att jag går lite neråt för varje dag.

Är rädd för att det skall komma en dag då jag är fast där nere, i mörkret.
Men vad gör man? 

För att bortse från dessa obehagliga tankar en stund så var Carro & Mange här idag,
vi åt Thaimat och såg film (; Super mysigt. tack för det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0