Fredag!

Tjaah! (:
Vädret sviker inte idag heller,
och tydligen så ska det fortsätta vara fin i hela juli (;

Idag har jag solat lite, ytterts lite faktiskt
Sen har jag varit en svöng i centan med Malin,
jag köpte svarta klackisar, kände att det var dags för ett par nu (:
Då matchar jag outfiten jag tänkte ha ikväll bra också.
Det blev två nya rmband också,
men den ena var så tråkigt så den passade bättre som fotlänk (;



Snart drar Malin och Jag till Västerås,
ska bara vänta på att mamma kommer hem (:
Tråkigt nog kanske mamma får åka tillbaka hem sen,
men jag hoppas att det löser sig!
Har ju sett fram emot en utekväll med morsan och moster ;)

Ingen har väl undgått att se att våran kung av pop har kolat vippen,
Vila i frid Michael, får man väl säga då.
Tråkigt för alla som skulle ha sett hans konserter i sommar.
Men hans musik kommer ju aldrig dö ut så det gör väl inte så mycket,
det var kanske lika bra? vad vägde han, 45 kilo?
Det var nog stressen som tog kål på benranglet.

nej men nu ska jag kasta ner det sista i väskan så att vi kan komma iväg,
ser fram emot lite dans och svineri med mallis ikväll (;
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0