Fredag!

Godmorgon!
Idag sov jag lite längre än vad jag hade tänkt ;P
Men sånt händer ibland och skönt vare (:

Jaa, såg Twilight igår.....
UNDERBAR, man blir ju kär förfan!



Jag gillade verkligen filmen, det gjorde mammi och Lina också.
Jag och Lina var ju som fjollor såfort "Edward" var i bild.
Scenen när Edward vill prova att kyssa Bella i Bellas rum var amazing,
så jävla het! Man höll ju på å trilla ur sängen.
Måste man hitta en vampyr för att få kyssas sådär?
Mumms.. Ge mig!

Jag Älskar filmer som skildrar nästintill omöjliga romanser,
som blir så pass starka att dom är villiga att dö för varandra.
För det finns ju knappast i verkligheten..

Tänk om jag någon gång skulle känna att jag inte kunde leva utan en person,
att tanken utan dennes närhet slet mig itu inuti,
att jag skulle vara villig att sätta mitt liv på spel bara känna doften personen igen..
Naaaaaaaaeh, skulle inte tro det.

Iof så tror jag inte på kärlek över huvud taget just nu,
kanske för att jag inte orkar med skiten :P

Men men, jag gjorde ju mina naglar lite söta igår,
satte på små blommor på tummen, ring & lillfingret.



gulligt va?
Bilden gör inte naglarna helt rättvisa,
men dom är iallafall jätte söta (:

Jag använde mig av IsaDora Artic Frost
Det är en ganska ljusrosa färg men jag har målat två gånger.
Kanonsnygg färg om man är lite brun (:
 


Förövrigt så har jag ingen aning om vad som händer ikväll,
skitväder är det iaf så jag tänker inte vara ute!
Funderar på filmkväll faktiskt
Hörs sen!

Puss


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hej hopp fin blogg :)

vad ska du göra idag ? ^^

2009-06-05 @ 13:26:15
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Lala Blondini

Riktigt snygga naglar, vad händer idag då? :)

2009-06-14 @ 16:36:21
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0