Hej igen!

Hallååå igen bloggen!
Jag har sökt ett jobb idag, det enda jag hittade, suck..-.-
min handläggare på arbetsförmedlingen har satt mig i någon annan kategori också,
"Arbetssökande med förhinder"
Tydligen så är jag ingen aktiv arbetssökande..
Jag söker ju förfan varenda jobb jag hittar som jag har erfarenhet nog till att söka!
Jag är tillochmed dålig på att vara arbetssökande...
trist, vad ska hända med mig liksom
Om inte ens arbetsförmedlingen vill ha mig där.
Jag fattar inte varför, vid varje besök med min handläggare
så hade jag med mig papper på de jobb jag sökt osv, och hon säger "bra, jättebra sophie"
-"Du har så fina erfarenheter så det ska inte vara några problem för dig, och du skriver bra"
Jaha, nästa dag får man inte ens vara kvar där?!

Det här systemet är ruttet, vad tror dom att man ska känna när tillochmed
dom som finns där för att hjälpa, ger upp om en.

Om jag inte gör någonting tillräckligt bra, LET ME KNOW!!
hur ska jag kunna veta? jag har inte varit i den här sitsen tidigare.
Tänker ge fan i arbetsförmedlingen från och med nu, jag har ändå inte fått nå bidrag därifrån.
Jag ska tammefan visa dom att jag kan klara mig bra själv.
I don't need you suckers!

Jaja! Älsklings Carro kanske kommer över senare (:
Så ska vi köpa thaimat o se Ps. I love you. Mysmysmys
då blir jag iaf på lite bättre humör :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0