klappat o klart

iiiiih, nu är det klart!
Jag drar till Frankrike och lever lyxliv en månad! ;)
Som det ser ut nu så åker jag ner till Göteborg den 17e,
vilket betyder att jag hinner äta tårta hemma på min födelsedag! :D
Sen sover jag hos barnens mormor/farmor över natten,
sen flyger jag och pojkarna till Nice den 18e (:

Där blir vi hämtade av Johans (pappan i familjen) anställda,
som kör oss till Sant Tropez där huset ligger.
Varje hus har en egen brygga för båtar och det är gångavstånd till strand
och "marknad".
Mina konkreta uppgifter kommer vara att göra frukost åt barnen på morgonen,
samt dammsuga golven från sand och salt. Det är ju frukatnsvärt jobbigt ;)

Nån vecka efter att jag åkt ner kommer Maria (mamman i familjen) ner.
Då kommer vi ta båten till Pampelonne Beach om dagarna,
där kommer vi ligga och glassa i värmen och äta ute i princip varje dag,
eftersom att hela stranden är full med restauranger (:

Sen när man kommer hem på kvällarna är barnen fördoligen helt slut,
så då blir det nog till att slappa och försöka blogga om det finns tillgång till det.
Det känns skitbra! (rent utsagt)


Jag ser ut som en köttbulle på bilden,
men det gör ingenting för jag är såååå lycklig just nu! :D
Och brun för den delen ;)




Jag kommer väl se ut som en pepparkaka när jag kommer hem från resan,
men jag hör ingen som klagar (; hihi



För tillfället känner jag mig "unbreakable" (rätt ord på svenska?)
Ingenting kan få ner mitt humör!
ALLT är bara så underbart!!
Ingen karl som skapar problem,
Inget regn,
Party i Västerås i helgen,
Ris ala malta med Malin imorgon,
Löning imorgon,
(som åter igen blev mer än vad jag trott)


Jag kan inte göra annat än att le.
Nu känner jag att jag lever!
Parapapapapapapapapa
Paparapaparapapara clack bum
Parapapapapapapapapa

Puss

Kommentarer
Postat av: Mallaah :D

Mumsig stjärt! :D<3

2009-06-25 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0