kvällsinlägg

Tjaah!
Idag har jag fixat naglarna på mig själv, och målat Linas (:
Det blev silver för henne eftersom hon ska ha silver skor och silver väska imorgon!
Åååh hon kommer bli så fin (:


Jag smyckade mina naglar med diamant stenar idag,
jag tycker att det blev ganska fint faktiskt (:

Någonting som är viktigt när man smyckar är att itne ta på alla fingrar,
det blir lätt för mycket! Lillfinger, ringfinger och tumme är perfekt! (:


Sen så har jag inte gjort så mycket mer egentligen,
har tagit det lungt och suttit på toa ett par gånger.. hrm..
Min mage mår inte så bra av medecinen.. to much information?.. möjligt (;
men det är bara ikväll och imorgon kvar sen har jag behandlat färdigt!
Så det är ju skönt iallafall! hihi

Imorgon blir det tidig uppgång så jag hinner duscha och välja kläder,
Linas avslutning börjar tio och jag vet inte vad jag ska ha på mig.
Det ska ju regna.. blää!
Tydligen ska det regna på midsommar också, roligt va? -.-

jaja, nu ska jag hoppa i säng så man orkar upp imorrn!
Godnattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0