lalalaaa

Hallååå bloggen! (:
Jag har precis blivit färdig, tror jag!
Orkar inte göra något åt håret, haha (;
Carro gav mig ett frisyr förslag, en frisyr jag hade när vi festa hos Emma nångång,
kul att du tyckte om den Sötis! (:
Det är ju nästan så att jag vill fixa håret bara för din skull :)
Vi får se hur jag gör helt enkelt!



Idag har jag på min nyaste topp, från Cubus!
Love it! Otroligt bekväm är den dessutom. Bra köp!

Vid 6 ska jag iväg och kolla studenternas bal med tjejerna,
Martina kommer ju hit idag också, med två kompisar från Sundsvall!
Dom borde nog vara i Bålsta snart.. (:

Dom ska bo hos Martinas föräldrars kompisar i kalmarsand (;
Kuuul! (:
Jag hoppas nästan på att det dyker upp något kul ikväll,
vore kul nu när Sundvall har tagit sig tid o titta förbi liksom (;
Jaja, vi får väl se!

Om jag kanske skulle pallra mig iväg o lämna in filmen...
Snart.. Kanske ska äta någonting först..
Magen bråkar som fan, den har inte fått mer än lite kräm imorse.
Stackars!
Nej jag måste lämna filmen först, annars blir det aldrig av (;
Jag känner mig själv så väl!
Jaja, lämna film, äta nånting sen ringa Carro
Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda [foto och mode]

jättesöt top!<3

2009-06-05 @ 21:45:32
URL: http://matildayou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0