Lördag!

Tjaah!
Tråkväder idag också, blir så less..
Men det är inte mycket att göra åt, får dansa fram solen ikväll (;
Det blir förmodligen MP i jakan om allt går som planerat.
Kan bli kul med tjejorna (:

Igår blev det en lugn hemma kväll,
fixade mammas och Malins naglar, drack te och snacka.
Det var skönt faktiskt och man slipper ha huvudvärk idag ;)
Igår var sista kvällen för min medecin också, yey!
så nu slipper jag förhoppningsvis magbesvären, finally.




haha, mamma gjorde ansiktsmask. Snygging där (;

Jusste Pappa hade köpt en ny telefon till mig,
så han kom med den igår. Finns ingen som min pappa <3
så bilderna är tagna med luren, därav kvaliten (;


Den e det tror jag (;
jag älskar den iallafall!

Nu ska jag försöka styra ihop någon outfit till kvällen!
Puss på skinkan

Kommentarer
Postat av: R I T A ♥

Duktig din mamma är som kan göra ansiktsmask själv, är det svårt? Snygg mobil, min kompis har likadan och den verkar superbra :)

2009-06-14 @ 14:02:08
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0